De droom komt eindelijk uit - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Bert & Nicole Gils - WaarBenJij.nu De droom komt eindelijk uit - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Bert & Nicole Gils - WaarBenJij.nu

De droom komt eindelijk uit

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert & Nicole

03 Augustus 2008 | Nederland, Hengelo

Na ruim 6 jaar wachten is het nu eindelijk zover. Vanmorgen (dinsdag 29 juli) ben ik om ca. 10:00 uur totaal onverwacht op mijn werk gebeld dat we een kindje kunnen ophalen in Colombia. Volledig overrompeld en geemotioneerd wist ik geen woord meer uit te brengen. Wereldkinderen had eerst s'morgens Nicole proberen te bellen maar die was bezig zichzelf flink in het zweet te werken in de sportschool. Om 13:00 uur zou Wereldkinderen ons terugbellen op ons huisadres voor verdere informatie. Ik heb vervolgens meteen m'n fiets gepakt en ben in een (volgens mij) wereldrecord naar de sportschool gefietst. Werk was natuurlijk ineens niet meer belangrijk. In de sportschool aangekomen kon ik Nicole in eerste instantie niet vinden. Ik heb Yvonne toen gevraagd om Nicole uit de kleedkamer te halen. Nicole wou eerst niet uit de sauna komen omdat ze zeker wist dat Yvonne zich vergiste dat ik in de sportshool was. Na lang aandringen heeft Nicole zich toch maar snel in de kleding gehesen omdat ze het allemaal toch wel verdacht vond. In de kantine aangekomen heb ik haar het nieuws gebracht en kwam er een grote ontlading van haar kant. Thuis gekomen konden we niet meer wachten en hebben Wereldkinderen gelijk zelf maar teruggebeld. Onze voorgevoelens zijn uitgekomen. We krijgen een zoontje die luister naar de naam Juan Jose. Hij wordt op 2 september 2 jaar en het gaat uitstekend met hem.

• 03 Augustus 2008 - 19:22

Lesly En Paula:

lieve Nicole en Bert
    wij vinden het erg leuk dat jullie na 6 jaar eindelijk een zoon krijgen. wij wensen jullie heel veel plezier en geluk toe. geniet ervan. het kereltje ziet er ontzettend leuk uit. veel plezier met voetballen.
    liefs ons

• 05 Augustus 2008 - 12:01

Jo(landa):

Nicky & Bert,
    Jullie geduld is behoorlijk op de proef gesteld de afgelopen jaren...
    Maar gelukkig is het meer dan de moeite waard geweest! Kan niet wachten om dit mannetje te mogen ontmoeten..
    Wens jullie, opa's en oma's ontzettend veel geluk en vooral plezier met hem!

Dikke knuffel van Jootje xxx

• 08 Augustus 2008 - 18:41

Anneke & Iwan:

Lieve Bert en Nicole,

Hiep hiep hoera.....wij krijgen er een neefje bij:)

Wij leven zo ontzettend met jullie mee, en kunnen het dan ook haast niet afwachten om Juan in het echt te zien.Wij willen jullie de komende tijd heeel veeel plezier,geluk en liefde toe wensen, het is jullie echt gegund.

Liefs Iwan,Anneke,Jim.

• 09 Augustus 2008 - 19:12

Oma Elschot:

Lieve kinderen,we zijn heel erg blij voor jullie. Groetjes pa en ma.

• 11 Augustus 2008 - 10:03

Trudie:

You are going to be a Daddy and a Mommy .... Wow, the best parents that your son Juán could ever have dreamed of!!

• 19 Augustus 2008 - 16:29

Marlies+Frits V Dijk:

Hoi luitjes, super geweldig voor jullie!!!
    Goeie reis naar Columbia en veel geluk met jullie zoontje!!!!

Marlies en Frits van Dijk