Mucho gracias! - Reisverslag uit Cali, Colombia van Bert & Nicole Gils - WaarBenJij.nu Mucho gracias! - Reisverslag uit Cali, Colombia van Bert & Nicole Gils - WaarBenJij.nu

Mucho gracias!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Bert & Nicole

03 September 2008 | Colombia, Cali

JUAN WIL IEDEREEN BEDANKEN VOOR ALLE BELANGSTELLING, IN DE VORM VAN KAARTJES EN MAILTJES,DIE HIJ VAN JULLIE HEEFT ONTVANGEN VOOR ZIJN TWEEDE VERJAARDAG!!!
EEN DIKKE KNUFFEL VOOR IEDEREEN!!!


Vandaag niet zoveel te vertellen eigenlijk.
Het plan om vandaag een aquapark te bezoeken viel letterlijk in het water, want het goot de hele ochtend pijpenstelen!
Wij hebben hier last van de orkaan Gustaf, dit brengt veel regen en wind met zich mee. Het ziet er de komende weken ook niet zo best uit. Wel is het heel erg warm, 30 graden, dus weer pech voor ons, komen we niet mooi bruin terug! Maar ach, wat zou dat, we hebben een prachtig kind! haha! ( mama pakt wel weer een zonnebankje....)

We kunnen wel een boek schrijven over de eerste week, met daarin alle belevenissen met Juan. Het is een echte grappenmaker. Hij maakt iedereen aan het lachen.
Vanavond tijdens het avondeten was het echt genant. Hij heeft ontdekt dat hij mensen kan nadoen( dit is de schuld van papa, want die doet de hele tijd zo gek met hem, haha)Nu zat er tijdens het eten een man aan tafel die telkens moest hoesten, jullie raden het al; Juan deed die man telkens na, zelfs met zijn mond vol eten!!! Ik had het niet meer en proestte het uit, en nam daarmee andere hotelgasten mee in mijn lachbui! Dat was zo grappig!
Gelukkig begreep Juan dat dit niet zo netjes was en hield hij er gelukkig mee op toen wij hem dat vroegen. ( nou ja lees bevolen...)

Hij begrijpt al donders goed de Nederlandse taal, hoe klein hij ook is. Dat gaat erg vlug. Als wij hem vragen of hij een plasje moet doen op het potje, pakt hij netjes het potje onder de stoel vandaan en trekt zijn broekje uit en gaat erop zitten. helaas komt er nog niet vaak een plasje, maar goed het begin is er, toch?

We hebben de hele dag gespeeld met hem op de kamer, doordat het weer het niet toeliet naar buiten te gaan. Gelukkig kan hij zichzelf ook goed vermaken , zodat wij wat kunnen lezen. Ik heb nog nooit zoveel gelezen in een vakantie! Normaliter krijg ik nooit 1 boek uit, want ik hou er niet zo van, maar nu baal ik dat ik niet meer boeken heb meegenomen, haha!
Toen het vanmiddag droog was zijn we maar even een frisse neus gaan halen. tevens hadden we pampers nodig , dus zijn we even naar het dichtsbijzijnde winkelcentrum gelopen. Juan mag graag in de buggy zitten, maar dat lopen met zo'n ding is 10 keer niets! je hebt hier allemaal gaten in het trotoir en de stoepranden zijn belachelijk hoog. maar goed, Juan vindt het prachtig papa te zien stuntelen met zo'n ding op de weg, hij giert het dan uit van het lachen. Indien hij in de buggy zit, zingt en brabbelt hij aan 1 stuk door, ook weer zo iets aparts waar je erg om moet lachen!
Toen we net lekker aan een capuccino zaten in het winkelcentrum, kwamen er allemaal agenten, security mensen aan met grote riot-guns ( grote geweren ). Was belachelijk voor woorden, maar het zal misschien wel nodig zijn hier en dat terwijl het stikt van de bewaking! Misschien zochten ze een persoon of zo. Er waren ook honden aanwezig. Grappig is dat dit geen Herders zijn, maar lieve Golden Retrievers! haha! Wij denken dat ze kwispelend op ons af zouden komen als we een crimineel waren! haha! Maar misschien is de Colombiaanse Golden Retriever wel heel erg agressief! haha!
Bert en ik hebben wel lol gehad om dit spektakel.
Dit is dan ook het enige wat we beleefd hebben vandaag, niet echt spectaculair, maar nu hebben jullie wel weer jullie verhaaltje zullen we maar zeggen!
Ik heb besloten auteur te worden, want dat schrijven gaat me best goed af,al zeg ik het zelf! Ik ga er maar eens over brainstormen, heb daar nu alle tijd voor!
We hebben nog niets vernomen over de procedure, dus ga mijn tijd nuttig besteden hier in Cali!
Ik stop er mee, voel mijn darmen en maag weer, oh jee!!!!
ja, ook daar heb ik altijd last van in de vakantie, maar alles nog onder controle hoor!

Doei, tot de volgende story!

Buenos noches!



  • 04 September 2008 - 08:35

    Barbara:

    Goede morgen tijdelijke Cali bewoners

    Een boek schrijven over je belevenissen lijkt me een goed plan.
    Hoop toch dat je wel ook weer terug komt in januari hoor Nicole.
    Mijn vakantie zit er nu bijna op.
    Over een paar dagen weer thuis en aan het werk.
    Maar ook dan kijk ik uit naar de berichtjes.
    Heerlijk om mee te kunnen beleven.
    Sterkte met de regen en blijf genieten.

    Liefs Barbara

  • 04 September 2008 - 09:06

    Jacco En Yvonne:

    We lezen het wel weer, die Juan is een echte dondersteen...(de foto's/ filmpjes spreken voor zich) Hij houdt jullie goed bezig...gelukkig maar. Aqualand komt misschien nog wel. We hopen dat jullie snel wat meer horen over de ontwikkelingen betreft de procedure. We kijeken weer uit naar jullie volgende verslagje... Lfs, J,J en Y

  • 04 September 2008 - 10:31

    Yvonne:

    Laat maar horen wat (soort boek) je wilt lezen en waar het naar toe gestuurd moet worden...

  • 04 September 2008 - 10:41

    Trudie :

    Hi Bert & Nicole, EN nu is jullie ventje 2 dagen en 2 jaar oud!!! COngratulations, nog vele jaren .....
    Nou je leest veel, ik zie het al, Pappa en Mamma als 2 oude zakken op bed lezen terwijl zo een arme jochie zichzelf moet vermaken, zielig hoor! Nee is een grapje, heel goed dat hij nu ook moet leren om zichzelf te vermaken.
    liefs
    trudie

  • 04 September 2008 - 19:53

    Johan Kollenhof:

    Beste Nicole en Bert en natuurlijk Juan.
    Wat zijn jullie een leuk gezinnetje heb jullie site bekeken bij Jolanda ik wens jullie heel veel geluk het is jullie gegund groeten Johan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Cali

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2008

Weer thuis!

18 Oktober 2008

Bericht voor Erick en Monique

18 Oktober 2008

De laatste volle dag in Bogota en Colombia

17 Oktober 2008

Nederlands paspoort voor Juan

16 Oktober 2008

De eerste dagen in Bogota.
Bert & Nicole

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 87554

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2008 - 20 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: