Bericht voor Erick en Monique - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Bert & Nicole Gils - WaarBenJij.nu Bericht voor Erick en Monique - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Bert & Nicole Gils - WaarBenJij.nu

Bericht voor Erick en Monique

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert & Nicole

18 Oktober 2008 | Colombia, Bogotá

Hallo Erick en Monique,

Alvast proficiat met de adoptievoorstel van jullie zoontjes! Geweldig!
Aangezien we geen emailadres van jullie hebben doen we het maar even op deze manier. Een goed advies geven is best wel moeilijk. We snappen jullie bezorgdheid heel goed. We kunnen jullie echter wel melden dat Maria Lucia er wel degelijk mee bezig is om te bekijken wat wijsheid is. De moeilijkheid is echter dat het volstrekt onduidelijkheid is hoe snel de werkzaamheden weer opgepakt worden. Voor Maria Lucia is dit dus ook zeer moeilijk om in te schatten. Echter zij realiseert zich terdege dat kerst er aankomt. Ze doet er echt alles aan om de mensen verder te helpen. Wat we jullie al wel vast kunnen melden is dat sinds gisteren de staking voorbij is en dat de werkzaamheden weer opgepakt gaan worden. Echter hoe snel dat zal gaan?! Jullie kunnen ons altijd even bellen. Vanaf a.s. maandag zijn we terug in Nederland. Ons telefoonnummer is 074-2504181

Groetjes

• 19 Oktober 2008 - 09:53

Erick & Monique:

Hallo Bert & Nicole,

Bedankt voor jullie snelle reactie en een goede terugreis gewenst ! Wij hebben eigenlijk voor ons zelf al bepaald dat wij dit jaar niet meer gaan afreizen want het risico om voor lange tijd vast te lopen vinden wij erg groot. Ingrid bij Wereldkinderen gaf zelf al aan dat ze normaal geen mensen meer wegsturen na 31 oktober. Dat is natuurlijk wel balen maar wij denken dat te lang in Colombia vast zitten geen goede start is met de twee kereltjes. Wij zullen daarover nog wel een discussie voeren met Wereldkinderen. Als jullie mogelijk nog tips & adviezen hebben dan horen we het graag en we bellen jullie zeker op. Zo te zien aan het telefoonnummer wonen jullie niet ver van ons vandaan. Wij wonen in Markelo en jullie zo te zien in Hengelo ?

In ieder geval gefeliciteerd met jullie zoon en mogelijk tot bellens !

Met groeten

Monique & Erick

• 21 Oktober 2008 - 21:24

Guido En Jolein:

Beste Bert en Nicole,
    we hebben niet alles gevolgd van jullie site maar genoeg om weet helemaal in de sferen te raken. De rechtbanken zijn weer open en we kunnen niet wachten om naar onze zoon Edgar af te reizen. We hadden gehoopt nog voor het einde van de maand te vertrekken maar het ICBF heeft als datum van overdracht half nov. aangegeven. Ook hebben ze aangegeven te verwachten dat we dan nog voor de kerst thuis zullen zijn. Dat zal spannend worden maar we kennen meer mensen die ons hebben laten weten dat dat is gelukt. Daarbij willen we geen enkele dag meer voorbij laten gaan (kostbare tijd) om niet bij onze zoon te zijn.
    Bij deze wil ik Erick en Monique dan ook moed in praten.

vriendelijke groet, Jolein