Juan laat zien dat hij een eigen willetje heeft! - Reisverslag uit Cali, Colombia van Bert & Nicole Gils - WaarBenJij.nu Juan laat zien dat hij een eigen willetje heeft! - Reisverslag uit Cali, Colombia van Bert & Nicole Gils - WaarBenJij.nu

Juan laat zien dat hij een eigen willetje heeft!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Bert & Nicole

31 Augustus 2008 | Colombia, Cali

Daar zijn we weer!

Nou, waar moeten we beginnen?
het is elke dag een feestje , zo samen met Juan!
Bij het laatste berichtje schreven we dat we een rust dagje in wilden lassen, maar dat ging niet door. pa en ma komen echt niet aan rust toe en liggen 's avonds afgepeigerd in ons bed! haha!
maar dat bedoelen we wel heel positief, want Juan is echt een lief jochie. Hij vermaakt ons de hele dag en laat nu ook zijn opstandigheid zien.
Huilen kan hij ook, maar meestal doet hij dat als hij zijn zin niet krijgt. Hij jammert dan ongeveer 10 minuten en daarna is het weer oke en kan er weer een lachje af.
Hij is zo grappig, vooral bij het eten hebben we de grootste lol. Hij doet kunstjes samen met ons, wil alles zelfstandig doen en is een echte knoeipot!
Gisteren zijn we weer met de eigenaar van het hotel op pad geweest. We hebben een leuke plaats voor kinderen bezocht waar vooral veel beesten rondliepen. Juan vond alles interressant, hij keek zijn ogen uit.Hij heeft de voorkeur voor paardjes. heel gek is dat hij wel bang voor een klein hondje( perrito) is, maar absoluut niet voor die grote paarden!
Ook de rit ernaartoe vond hij leuk in de auto. Mucho carro's!!! Mucho carro's!!!
's Avonds niet aan de borrel geweest, waren te moe en lagen erop tijd in.
De avond ervoor was het namelijk erg roemoerig in het hotel, want de eigenaar had een feestje en de muziek stond belachelijk hard.
Positieve was dat het geen onaardige muziek was.

Vandaag had de eigenaar weer het een en ander in petto.
Om 10.00 uur zijn we weer met z'n allen vertrokken , nu in een gehuurd busje. We gingen naar een restaurant waar een groot zwembad was met tevens speeltoestellen voor de kinderen.
Daar hebben we heerlijk gegeten en de kinderen hebben zich prima vermaakt.
De eigenaar is net een peetvader! Die man doet alles voor de gasten en met name voor de gezinnen.
na dit avontuur hebben we de beroemdste kerk van Colombia bezocht. er was een mis gaande en wat een mensen bij elkaar! Zoveel heb je er bij ons nog niet een heel jaar in zitten!!!Was erg indrukwekkend.
terug in de bus, viel Juan direct in slaap. Aangekomen in het hotel was hij weer helemaal optie en gereed om samen met Sabastian in bad te gaan. Dit was ook weer een spektakel. Hij vindt badderen erg leuk.
Om 19.00 uur was het pastatime! Juan heeft zijn buikje heerlijk rond gegeten. ( overigens heeft hij een lekker dik buikje dus eten kan ie als de beste!) Het komt mooi uit dat hij erg van pasta houdt, want daar houden pa en ma ook erg van! haha!
Nu is het 21.15 uur en wil Juan nog steeds zijn dopjes niet dichtdoen. Hij is bezig om acrobatische toeren uit te halen in zijn bedje! Hij speelt met de grote beer en heeft ook al ontdekt dat hij eruit kan klimmen. het is een reuze aap!
Wij willen graag met de Noren een wijntje drinken, maar Juan wil dit denk ik niet hebben en wil zijn ouders om zich heen houden, zo lijkt het...
Goed, wij gaan proberen hem in slaap te krijgen want meneer is wel erg moe, hij wil dit alleen niet toegeven!
Nou, jullie zijn weer bij. Over ws 2 dagen volgt er weer bericht. Morgen hebben we het interview, Bert en ik moeten nog even wat doornemen daarvoor.
We zetten wel weer even wat leuke kiekjes op de site!

Buenos noches!

• 01 September 2008 - 06:03

Milou:

hoi bert en nicole en neefje juan,

ik lees met mama altijd jullie berichtjes. ook bekijk ik de leuke fotos.ik heb nu al zin om een keer met juan te spelen en voetballen.

dikke knuffel van milou lansink

• 01 September 2008 - 07:01

Jacco, Yvonne ,Jaimy:

!Hola Juan! Wat kan jij lief/ ontdeugend lachen...Ben jij een beetje bang voor kleine hondjes? Dat zal wat worden als jij pero Milo straks ziet!!! Bert en Nicole, succes met jullie interview en verder fijne dagen samen. Lfs,J,J en Y Wij kijken uit naar het volgende berichtje...

• 01 September 2008 - 07:08

Paula:

echt genieten om jullie zo samen te zien. heerlijk. liefs mij

• 01 September 2008 - 08:05

Monique:

Wat een HEERLIJK mannetje, en geweldig dat het zo goed gaat. Het is elke keer weer een feestje als er weer een nieuw bericht is. Geniet lekker met elkaar, heb jullie site ook al doorgegeven aan de broer en schoonzus van mijn baas, je hebt haar twee jaar geleden ontmoet, zij hebben ook een jongetje uit Colombia.Succes met het gesprek en we kijken uit naar het volgende bericht. Dikke kusjes van de Vleerbosjes.

• 01 September 2008 - 08:20

Barbara:

Goede morgen Nicole en Bert en natuurlijk Juan

Geweldig weer om te lezen en te zien.
    Veel succes met het interview.
    Fijne dagen nog.

Liefs Barbara

• 01 September 2008 - 08:35

Anneke En Iwan:

Leuk om elke keer weer nieuwe foto`s en video`s te zien, en de stukjes die jullie schrijven,zo krijg je een leuk beeld van jullie verblijf en ontdekkings tocht met jullie drieën.
    Veel succes met het intervieuw, dat zal ongetwijfeld wel goed komen.
    Groetjes van ons.

• 01 September 2008 - 08:59

Heidy:

zo ik ben ook weer terug....was draait en nu ff jullie berichten lezen....

wat ontzettend leuk allemaal : )

Bijzonder he hoe snel jullie een gezin zijn geworden he...

Zorgen jullie er wel voor dat jullie genoeg rust krijgen? Zijn vermoeidende dagen denk ik, ook voor Juan... Al gooit die roet in t eten als jullie een rustig dagje willen plannen : )

hee suc6 met t gesprek en alle zaken die nog komen gaan. En veel plezier ook natuurlijk.

liefs Heidy

• 01 September 2008 - 11:53

Simone:

Lieve Bert en Nicole,

Wat een leuke fotoos hebben jullie gemaakt en wat ziet het er mooi uit om jullie samen te zien!
    Volgens mij gaat het heel goed!

Warme knuffels,
    Simone

• 01 September 2008 - 13:52

Nicole:

Hoi Bert en Nicole,

Het is echt een prachtig mannetje en het lijkt of jullie al door en door gewent zijn aan elkaar. Dat zit wel goed!

Een fijne tijd nog en veel geluk met jullie zoon. We houden de weblog in de gaten, super!

Groetjes Ibo, Nicole, Stan en Bente

• 01 September 2008 - 14:27

Brenda:

Wat heerlijk om elke dag te lezen wat jullie meemaken elke dag, ik vind het heel spannend.
    En wat een heerlijk kereltje om naar te kijken zo te zien begint hij al aardig te wennen.
    Tsja en dat hij paarden leuk vind is natuurlijk geweldig. Zo te horen gaat het allemaal heel goed met jullie, eindelijk als gezinnetje wat een wondertje eigenlijke he.
    Veel plezier nog en ik kijk al uit naar het volgende verhaal groetjes

• 01 September 2008 - 15:01

Jan En Truus:

Hallo Nicole en Bert,

Wij hebben net bij Edith en Peter jullie berichten gelezen op de computer. Wij zijn ook erg blij dat het zo goed klikt tussen jullie en Juan. Leuk om al de foto`s en filmpjes te zien. Wat een prachtig kereltje. Juan, van harte gefeliciteerd met je 2de verjaardag en dat je maar veel kadootjes krijgt.
    Bert en Nicole nog veel plezier en geniet er van.

Jan en Truus ter Hofte

P.S. Ook namens Peter en Edith gefeliciteerd met jullie zoon.

• 01 September 2008 - 16:54

Renate:

Wat een heerlijk ventje!!!!En ook wij kijken telkens weer uit naar nieuwe berichten.

• 01 September 2008 - 18:25

Edwin En Loes:

Echt leuk, die verhalen van jullie en dan van die geweldige foto's erbij!
    Wij wensen jullie nog veel plezier daar met zn 3tjes!
    Groeten Edwin en Loes

• 02 September 2008 - 02:41

Ria(utrecht):

Hoi Bert en Nicole,
    Op dit moment zit ik in de nachtdienst en heb even de tijd jullie website te bekijken. Wat een heerlijk kereltje die Juan, jullie zijn er blij mee dat is duidelijk. Knuffel 'm niet helemaal plat maar verwen 'm maar lekker (niet te veel natuurlijk) Hoe gaat de communicatie,hij praat natuurlijk al vloeiend nederlands.Ik heb ondertussen ook een foto van hem geprint en daar zal ik wel wat mee gaan doen op de fam.reunie. Liefs Ria.