Dharma Spa - Reisverslag uit Cali, Colombia van Bert & Nicole Gils - WaarBenJij.nu Dharma Spa - Reisverslag uit Cali, Colombia van Bert & Nicole Gils - WaarBenJij.nu

Dharma Spa

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert & Nicole

30 September 2008 | Colombia, Cali

Hallo, Hallo,

Gisteren hebben we dan eindelijk toch nog een SPA bezocht.Na eerst met de hoteleigenaar Henriquez oppas voor Juan te hebben geregeld zijn we om ca 14:30 uur s'middags op pad gegaan. Juan lag al lekker te slapen toen de oppas arriveerde dus ze had er in het begin niet zoveel omkijken naar, zo dachten wij.
We hebben ons even lekker twee uurtjes laten verwennen in de SPA. Een lekkere massage om de stress van ons af te laten wrijven, haha, een chocolade massage jaja, sauna, stoombad, whirlpool, noem maar op.Het was heerlijk om even de ellende met betrekking tot de staking en de rompslomp die het allemaal met zich meebrengt te vergeten.
Na dit bezoekje stapten we weer heerlijk relaxt in de taxi en reden terug naar het hotel. Toe we bij onze kamer aankwamen zat Juan, hoe kan het ook anders, in de armen bij de oppasser. Het is onvoorstelbaar maar meneertje is al hard bezig om hier ook al wat gebroken harten te fabriceren. De personeelsleden zijn zoals reeds eerder vermeld volledig gek van hem en ze pakken hem altijd meteen op als hij de dames weer met zijn ondeugende glimlachje aankijkt. Hij geeft constant mondkusjes naar de dames en dat werkt natuurlijk zeer verleidend. Het is een genot om naar te kijken want de dames reageren hier natuurlijk altijd gelijk op en kussen hem bont en blauw. En Juan genietend achterlatend met zijn 'onschuldige' en ondeugende glimlach. Jammer dat we dit nog niet op film hebben weten vast te leggen.

De oppas gaf aan dat het heel goed was gegaan en dat er geen problemen waren geweest. We hebben haar daarom maar een behoorlijke tip gegeven (EUR16,--) waar ze zo te zien heel erg blij mee was.Voor ons nederlanders stelt zo'n bedrag niet zo veel voor maar hier moeten ze er wel drie dagen voor werken.

Na het diner was het gisteravond natuurlijk weer feest. Doordat wij s'middags afwezig waren geweest wou Juan eerst nog met ons spelen en wou absoluut niet naar bed. Na hem in bad te hebben gestopt en ook nog even met hem in de weer te zijn geweest hebben we hem toch maar onder hevig protest in bed gelegd. Wonderwel viel hij binnen afzienbare tijd in slaap.

Na een colaatje hebben we onszelf ook maar te ruste gelegd. Denkend aan de dag die zou komen m.b.t het wijzigingen van de vliegtickets. Wat zou dit ons gaan brengen? Omdat dit nogal wat commotie heeft veroorzaakt hebben we de stand van zaken m.b.t. de tickets maar ook m.b.t. de staking in een volgend berichtje geplaatst waar ik zo gelijk maar mee ga beginnen. Dus vandaag twee berichtjes.

Wel groeten!

• 01 Oktober 2008 - 09:52

Gini:

Hoi Nicol
    Nou kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent. En dan doet zo,n dagje spa wonderen je hebt grootgelijk geniet er maar lekker van. Meer dan dat kun je op dit moment toch niet. Ps Groetjes van je schoonmoeder en vader die heb ik namelijk gesproken bij mij op het werk vertel het wel via hyves.