De Reis - Reisverslag uit Cali, Colombia van Bert & Nicole Gils - WaarBenJij.nu De Reis - Reisverslag uit Cali, Colombia van Bert & Nicole Gils - WaarBenJij.nu

De Reis

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert & Nicole

26 Augustus 2008 | Colombia, Cali

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer. Na een lange en vermoeiende reis zijn we dan nu aangekomen in hotel pension Stein in Cali. De vliegreis ging met Iberia via Madrid en Bogota. Alles verliep tot op het laatste moment vlekkeloos, hoewel?! Even dachten we op de vlieghaven van Bogota dat er een koffer was verdwenen. Bleek echter even later dat iemand zo vriendelijk was geweest om de koffer van de lopende band te halen en hem in een hoekje te zetten. Kun je behoorlijk aan het zoeken komen moet ik jullie zeggen. Op Bogota airport vroeg men ons of we een vlucht eerder wilden nemen naar Cali. Hier hebben we maar mee ingestemd omdat we daardoor twee uur eerder in Cali zouden zijn, en na zo'n lange reis is dat natuurlijk mooi meegenomen, zo dachten wij. Om ca. 19:00 uur plaatselijke tijd kwamen we aan in Cali. De afspraak was dat we om 21:00 uur zouden worden opgehaald dus toen hebben we maar contact proberen te zoekem met het hotel. Bleek echter zeer moeilijk te zijn, want de telefoon was constant in gesprek. Dus toen maar gewacht tot 21:00 uur. Toen echter om 21:15 uur nog niemand was gearriveerd om ons op te pikken en na wederom verscheidene keren telefonisch contact proberen te zoeken besloten we maar een taxi te regelen. Moet trouwens zeggen dat iedereen ons op het vliegtijd ter wille stond. Op een gegeven moment stonden wel vier mensen tegelijkertijd te bellen en te proberen om contact te krijgen met het hotel of om een taxi te regelen. Dit was leuk om te zien De chaos waarmee dit gepaard gaat in dit soort landen is een vermaak op zich. Wat dat betreft is het maar goed dat we het een en ander gewend zijn van al onze voorgaande vakanties. Toen men net een taxi voor ons geregeld had en onze bagage wou oppakken kwam er toch nog iemand van het hotel om ons op te pikken. Hij had vast gezeten in het verkeer zo begrepen we. Na alle koffers te hebben ingeladen reed hij ons als een bezetene naar het hotel. Ook dat zijn we in dit soort landen wel gewend. Men mag graag hard en als een wegpiraat rijdem. Om 22:00 uur waren we op onze kamer en voordat we gingen slapen hebben we ons nog maar even verlekkerd aan een Colombiaans pilsje. Om ca. 23:00 uur hebben we onze dopjes maar dicht gedaan. Geen puf meer om na te denken over alles wat komen gaat.

• 26 Augustus 2008 - 19:15

Jo:

Hallo lieverds, ben blij dat jullie veilig zijn aangekomen! En wat ben ik nu blij met deze techniek: zo kunnen we met zn allen op de hoogte blijven! Wens jullie heel veel succes voor de "bevalling" morgen XXXX Dikke, dikke kus van Jo

• 26 Augustus 2008 - 19:24

Karin:

Hi aanstaande ouders,

Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Nog 1 nachtje slapen en dan is het zo ver.........spannend.Morgen kunnen jullie je zoon in je armen sluiten, ik wens jullie veel sucses morgen en geniet ervan.
    Hou ons op de hoogte.

Groetjes, en dikke kus van ons alle drie, Karin, Mark & Sita

• 26 Augustus 2008 - 20:09

Nina:

Ola nikky Bert quetal, blij om te horen dat de vlucht goed is verlopen.
    Ik wens jullie heel veel liefde als jullie Juan Jose in de armen sluit. I un beso i abraso NINAXXXXXXXXX

• 26 Augustus 2008 - 20:13

Hilda:

Nog even en dan is het zover,we leven met jullie mee, liefs Hilda.

• 26 Augustus 2008 - 20:40

Jolanda & Mannes:

Hoi Bert & Nicole
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.
    Morgen is jullie grote dag eindelijk jullie kleine mannetje in je armen.
    We denken morgen aan jullie en zitten dan ook met smart te wachten op jullie verslag!
    Dikke kus. Mannes&Jolanda&Daphne

• 26 Augustus 2008 - 21:47

Heidy:

helemaal gaaf om zo van deze afstand met jullie mee te kunnen genieten. Wat zal het morgen een ontzettende bijzondere dag worden.... Zo lang op gewacht, gehoopt en bijna niet meer verwacht en dan....morgen is het echt zo ver!!!!

Zo ontzettend helemaal toppie!

• 27 Augustus 2008 - 08:12

Gini:

Hallo aanstaande ouders
    Nou supper leuk om jullie zo te kunnen volgen. Wens je heel veel succes morgen en geniet er maar van.
    Groetjes Gini