De laatste dag met z'n tweetjes - Reisverslag uit Cali, Colombia van Bert & Nicole Gils - WaarBenJij.nu De laatste dag met z'n tweetjes - Reisverslag uit Cali, Colombia van Bert & Nicole Gils - WaarBenJij.nu

De laatste dag met z'n tweetjes

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Bert & Nicole

26 Augustus 2008 | Colombia, Cali

Buenos tardes,

Bijgekomen van de lange reis zijn we vandaag alweer actief geweest!
Na een goede nachtrust zijn we vanmorgen heel vriendelijk ontvangen door het hotel personeel. we worden erg in de watten gelegd, hoeven niets zelf te regelen! Dat is straks erg goed voor de hechting van ons gezinnetje. dat klinkt allemaal nog wat onwennig, maar feit is dat we morgen niet meer met z'n tweeen zijn, maar dan hebben over onze kleine Juan! Wij kijken er erg naar uit. Vanmiddag met de taxi nog even de laatste boodschapjes gehaald en voor juan een aantal kleine kadootjes. we moeten hem natuurlijk niet teveel verwennen, want over een week is hij jarig! Dat beloofd hier in het hotel ook een spektakel te worden met gebak, slingers en balonnen! feest vieren dat kunnen de Colombianen hier wel! De mensen zijn erg gastvrij en heel vriendelijk.
Ook hebben we vanmiddag kennis gemaakt met Magnolia, onze begeleidster die voor Wereld Kinderen werkt, ook al zo'n lieve schat!Het is allemaal pikobello geregeld!
Zo, wij gaan maar weer eens warm eten. Daar moet ik persoonlijk wel weer aan wennen om 2 keer per dag warm te eten. Bert vindt het super , maar hij gaat zich tussendoor in het zweet werken op het fitness apparaat! ( mocht hij daare tijd voor krijgen, haha! ) Hij wordt straks een erg drukke papa die de hele tijd moet voetballen met zijn zoon!
vanavond gaan we maar lekker op tijd naar bed, zodat het maar snel half 3 wordt. dat is de tijd waarop we bij het ICBF Juan overhandigd krijgen. Intussentijd vragen wij ons af hoe het allemaal gaat lopen en nemen de zenuwen wel toe!
Kortom: aan ons kinderloze, zorgenloze leventje komt nu snel een einde , maar desalnietemin wordt deze beloond met een prachtig lief kind, waaraan wij alle liefde zullen geven!
Morgen zullen we even kijken hoe alles verloopt en of er tijd is voor een verslag!
Met alle liefs van ons!

• 27 Augustus 2008 - 00:40

Wilma:

Nicole en Bert...

jullie zijn in ieder geval veilig aangekomen en natuurlijk super zenuwachtig, want nu zijn het geen dagen meer maar uren. In ieder geval wens ik jullie alvast heel veel geluk en liefde met Juan. Geniet er maar lekker van, na al die lange jaren.

• 27 Augustus 2008 - 05:57

Brenda:

Hallo daar met zn tweetjes.
    Goh het is wel spannend hoor maar het is goed te horen dat jullie een goede vlucht hebben gehad en dat jullie een goed ontvangst hebben gekregen daar.
    Ik hoop dat het verder ook allemaal voorspoedig loopt zoals jullie hopen en dat jullie lekker kunnen genieten van het kereltje, het is natuurlijk wel heel bijzonder.
    groetjes brenda

• 27 Augustus 2008 - 06:54

Elwin:

Wat een mooi avontuur. Heel veel plezier vandaag, geniet ervan.

• 27 Augustus 2008 - 07:17

Monique:

Hoi Nicole en Bert,

Wat fijn dat het allemaal zo goed verloopt. Vandaag is het eindelijk zover, de ontmoeting, wat
    spannend. We wensen jullie een super dag en geniet van Juan.

Groetjes van Jef en Monique

• 27 Augustus 2008 - 07:28

José En Hans:

Onze gedachten zijn steeds bij jullie. Fijn dat we jullie kunnen volgen in deze dagen.
    Veel liefs en sterkte toegewenst voor deze bijzondere dag in jullie leven.
    Hans en José Denemarken

• 27 Augustus 2008 - 07:30

Hilda:

Nog even en dan is jullie gezin bij elkaar, geniet van alles!!!
    Hilda

• 27 Augustus 2008 - 08:34

Barbara:

Hoi Nicole en Bert

De grote dag vandaag...jippie
    Net als iedereen leef ik met jullie mee.
    En ook tijdens mijn vakantie wil ik echt niks
    missen van jullie gebeurtenissen.
    Zijn mijn gedachten vaak bij jullie.
    Vanaf vandaag niet meer alleen Nicole en Bert,
    maar ook mama en papa.
    Lieve mama en papa geniet van alles.

Liefs Barbara

• 27 Augustus 2008 - 08:38

Bert En Jeannette:

Hoi papa Bert en mama Nicole..........

Nog ff en dan wordt jullie lange wachten beloond. Fijn dat alles op rolletjes loopt. Jullie verdienen dit, echtwaar. Hopenlijk tot snel..

• 27 Augustus 2008 - 08:47

Lesly En Paula:

lieve papa en mama
    geniet ervan. nog een paar uurtjes. spannend. geniet ervan. we leven met jullie mee.
    liefs Lesly en Paula

• 27 Augustus 2008 - 09:12

Rob:

Succes vandaag! geniet er van.

• 27 Augustus 2008 - 11:57

Monique:

Hai Bert en Nicole, het nu bijna twee uur en ik ben al op van de zenuwen, hoe zal het dan wel niet met jullie zijn!!!! Ik hou geen rekening met het tijds verschil, maar goed. Ik kijk uit naar jullie volgende bericht. GENIETEN.

• 27 Augustus 2008 - 13:39

Jo:

Ben zo blij dat het begin als zo fijn voor jullie is, echt!
    Het lijkt wel of ik zelf een kind ga krijgen hahaha Nu nog even en dan is het zover: Juan gaat pappa Bert en mamma Nicole ontmoeten, leve het leven joehoe!!!!!!

Dikke zoen van Jo

• 27 Augustus 2008 - 17:08

Lambert En Willemien:

Bert en Nicole, ik leef helemaal met jullie mee wat is het spannend, ik krijg er kippenvel van. Ja jullie zorgeloze leventje is voorbij, maar hier krijg je ook wat voor terug. Jullie reis is ook goed verlopen.Lambert en ik wensen jullie drietjes veel geluk toe. Willemien.

• 27 Augustus 2008 - 17:49

Yvonne En Jacco:

Papa Bert en mama Nicole... Gefeliciteerd! Vandaag is dan toch de dag gekomen waarop jullie al zolang gewacht hebben. Misschien een beetje onwennig, maar toch heeeeeel bijzonder! Wij zijn erg blij voor jullie. Heel mooie dagen toegewenst. Liefs,
    Jacco en Yvonne en een extra dikke knuffel van Jaimy
    (Hij heeft net alweer naar de foto gekeken van zijn nieuwe speelkameraadje :-))

• 27 Augustus 2008 - 18:12

Roy, Bea En Ilse:

Hallo,

Vanuit Valkenburg de groeten van ons. Nog een dik uur wachten en dan .... Wij zullen een paar kaarsjes opsteken dat alles goed mag verlopen. Wij zijn op van de zenuwen. Want dan zijn wij ook voor het eerst oom en tante!!! Dikke kus van ons. Sterkte voor straks.

• 27 Augustus 2008 - 18:27

Ma Van Gils.:

Nog ruim een uur en dan is het zover. Wat heeft mij deze dag lang geduurd. We zijn de hele
    dag met onze gedachten bij jullie. We wensen jullie veel sterkte de
    laatste minuten voor dat het zover is. Veel geluk
    en liefde van ons.We horen nog wel van jullie hoe alles is verlopen.We wachten in spanning af,want het was wel een spannende dag.Groetjes en een dikke knuffel voor jullie alle drie.
    Pa en ma .

• 27 Augustus 2008 - 19:07

Renate:

Hoi, Hoi, we hebben de hele dag met jullie meegeleefd!!! nog een half uurtje,Superspannend, toi toi toi...Renate,

• 27 Augustus 2008 - 19:17

Karin:

Hi Pappie en Mammie,

Jullie spanning neemt toe, maar ook de spanning van ons, ik denk wel dat ik voor iedereen kan spreken als ik zeg dat het voor ons achter blijvers ook een spannende tijd is.
    Het is ook super dat jullie ons zo op de hoogte houden zodat we het toch allemaal een beetje van dichtbij mee kunnen maken.
    Geniet geniet geniet van alles wat er komen gaat met ze'n 3-tjes. Wij kijken alweer uit naar het volgende bericht.
    Geniet en veel liefs, karin

• 27 Augustus 2008 - 19:21

Jolanda:

HOi lieve (bijna) papa&mama nog een kwartiertje we drinken vast een borrel op jullie drietjes!
    geniet van elkaar liefs Mannes&Jolanda&daphne

• 27 Augustus 2008 - 19:23

Sandra:

Dag lief vadertje en moedertje
    nog heeeeel even en dan....Jippee!!!!
    Heel veel geluk samen.
    Dikke knuf van mij

• 27 Augustus 2008 - 19:24

Elyas:

Heel veel geluk en ik ben heel benenieuwd hoe jullie kind het vind.
    Groetjes Elyas

• 27 Augustus 2008 - 19:33

Evelien:

Hoi Nicole en Bert,
    Wat bijzonder is dit toch allemaal. Heel veel geluk gewenst en geniet ervan met z'n drietjes!

• 27 Augustus 2008 - 21:14

Jo:

Pappa, mamma, opa's en oma's:
    Gefeliciteerd, Juan is nu echt in de familie!

• 27 Augustus 2008 - 21:53

Pa En Ma Elschot:

Van harte proficiat met jullie zoon Juan. We leven echt met jullie mee.Wij zijn ook heel trots en blij met ons Oma en opa zijn. We hopen hem zo spoedig mogelijk in onze armen te mogen sluiten. Een dikke knuffel van ons en natuurlijk ook van Milo.Het gaat jullie goed in de komende tijd.Geef Juan een dikke kus van zijn Oma en Opa.
    Doej.