Hartverwarmend - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Bert & Nicole Gils - WaarBenJij.nu Hartverwarmend - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Bert & Nicole Gils - WaarBenJij.nu

Hartverwarmend

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert & Nicole

09 Augustus 2008 | Nederland, Hengelo

Het is inmiddels nu ruim een week geleden dat we werden geinformeerd dat we binnenkort vader en moeder zullen zijn. Binnenkort zullen we hem zien ons zoontje Juan. Het klinkt allemaal nog wat onwennig maar het zal nu niet lang meer duren zo dachten we afgelopen week. Een week die als een doldwaze aan ons voorbij is gegaan. De reacties die we kregen van familie, vrienden, collega's, etc. waren hartverwarmend. Zo meelevend een ieder was, het was gewoon fantastisch. Wij willen jullie daarvoor nog bedanken. Werken was natuurlijk ook zeer lastig in de afgelopen week. De gedachten dwaalden elke keer af. Wanneer zullen we bericht krijgen, We willen beginnen met alles te regelen, maar dat kan niet omdat we niet wat kunnen doen voordat we weten wanneer we worden geacht in Cali te zijn. Gisteren vrijdag 8 augustus kwam dan eindelijk het bericht. Op woensdag 27 augustus om 14:30 uur krijgen we Juan. Dit betekent dus dat we we nog ca. 2 weken hebben om alles te regelen. Vandaag diverse reisbureaus bezocht met het verzoek om voor ons het beste ticket naar Cali te regelen. A.s. maandag hopen we het ticket definitief te maken. We zitten er aan te denken om op 24 of 25 augustus af te reizen. Hebben we daar nog even wat tijd om bij te komen.

• 10 Augustus 2008 - 16:06

Heidy:

Hartverwarmend is dat jullie eindelijk ouders worden....in t echie. In jullie harten waren jullie dat natuurlijk allang maar nu wordt t werkelijkheid en tastbaar. Helemaal te gek en er zijn bijna geen woorden vooor. Prachtige manneke bij prachtige mensen. Het plaatje is eindelijk compleet. Geniet ervan en laat t werk maar een paar maanden t werk....

Al het goeds : )

• 10 Augustus 2008 - 17:56

Paula:

spannend hoor dat jullie nu kunnen plannen en weten wanneer jullie je zoon krijgen. super. ik zal aan jullie denken. laat ons weten hoe het daar gaat. liefs Lesly en Paula

• 10 Augustus 2008 - 18:26

Dini:

Spannend de voorbereiding. Hoop dat alles naar wens verloopt. Wij denken aan jullie. groetjes teun en dini

• 10 Augustus 2008 - 20:51

Ninja:

Nikky en bert.
    Bienvenido JuanJose.
    Geweldig om te horen toen ik jou sms ontving.
    Dat er in stond ik heb een zoon, ik vond het zo geweldig en ontroerend voor jullie.
    En ik wens jullie een super moment, wanneer jullie Juan in jullie armen sluit.
    Un abrazo de tu amiga NINA X

• 10 Augustus 2008 - 21:07

Barbara:

Lieve Nicole en Bert,
    Geweldig nieuws te lezen dat nu bekend is wanneer jullie eindelijk jullie kindje kunnen knuffelen.
    Jullie hebben lang moeten wachten, maar ik denk dat jullie het met me eens zullen zijn dat er niets mooiers is dan moeder/vader worden.
    Ik wens jullie, dat jullie net als ik er altijd van zullen genieten.
    Heel veel geluk en liefs
    Barbara

• 10 Augustus 2008 - 21:32

Sandra:

Jullie zijn toch de beste!

• 11 Augustus 2008 - 11:38

Gea:

Lieve Nicole en Bert,
    Wat geweldig allemaal .spannend ook,hoe zal het eerste contact gaan etc
    We wensen jullie een hele fijne reis en een heerlijk kind toe.
    Liefs

• 11 Augustus 2008 - 12:25

Linda:

Hey Nicole & Bert!
    Leuk dat jullie een site hebben gemaakt, ik ga hem in de gaten houden, veel succes en geluk de 27ste!
    Groetjes Linda

• 11 Augustus 2008 - 12:44

Gini:

Hoi Nicol
    Wat ben ik blij voor jullie eindelijks is het dan zover je mag je zoon ophalen wat een scheetje. Nou jullie site ga ik echt wel in de gaten houden. Super gefeliciteerd.
    Groetjes Gini

• 11 Augustus 2008 - 17:03

Jaap&esther:

Joehoe,

Dat kleine mannetje brengt de hoofden van onze meisjes op hol. Jullie hebben er erg lang op moeten wachten, maar het was het allemaal waard. Laat maar komen dat mannetje!
    Dikke kus van ons

• 11 Augustus 2008 - 17:49

Marcel :

Bert & Nicole,

ik wens jullie heel veel succes en geluk toe de komende tijd! Goede reis, verblijf en terugkeer met z'n 3'en!

Groet,

Marcel

• 11 Augustus 2008 - 19:05

Renate:

Spannend,alles gaat nu erg snel.ik ga jullie op de voet volgen!!!!
    Groetjes renate

• 11 Augustus 2008 - 19:28

Trudie :

Hi Bert & Nicole, wonderful, wonderful, you are going to be parents! Real good and loving parents, and Juan Jose is going to be the luckiest lil'guy on earth! Congratulations!

• 11 Augustus 2008 - 20:58

Patrick En Karen :

Lieve Nicole en Bert!

Gefeliciteerd met dit goede nieuws!!
    Ik ben zóóóó blij voor jullie.
    En wat is ie leuk!!
    Ik hoop dat het voor jullie snel 27 aug wordt!

Ik blijf jullie volgen!
    Lieve groetjes, Patrick en Karen.

• 11 Augustus 2008 - 21:01

Pa En Ma Van Gils:

Lieve Nicole en Bert,

Hiep Hoi, hoera!!!, jullie eindelijk mama en papa en wij, oma en opa van jullie zoon uit Columbia.

Leuk dat jullie op deze manier jullie familie en vrienden deel wilt laten nemen aan dit heugelijke feit en alles wat je nog te wachten staat in dat verre land aan de andere kant van de wereld.
    Maar wat is ver tegenwoordig? Met al die moderne middelen lijkt het of je soms vlakbij bent.

We zien elkaar nog voordat jullie vertrekken.

Groetejes Ma en Pa van Gils.

• 11 Augustus 2008 - 21:49

Jo:

Made in Colombia but will be loved in Hengel!

• 12 Augustus 2008 - 13:27

Violet:

Nicole en Bert,

Ik wens jullie een hele goeie reis toe.
    Geniet van de tijd die komen gaat, en ik wens jullie samen met Juan alle geluk en liefde van de wereld.
    Pas goed op jullie zelf als jullie daar zijn.

Heel veel liefs Violet

• 12 Augustus 2008 - 15:16

Jolanda En Vincent:

Nicole en Bert,
    Nog 15 dagen wachten en dan is het zover. Ik wens jullie een fijne reis en een geweldige eerste ontmoeting met jullie zoon. Geniet van elkaar! Ik hoop hem snel te kunnen bewonderen.

• 13 Augustus 2008 - 18:45

Hans En José:

Lieve Nicol en Bert.
    Een fantastisch bericht, dat jullie nu een zoontje JuanJosé krijgen.
    Wij wensen jullie beiden een goede reis en hele fijne dagen samen met jullie zoontje voordat jullie weer naar huis komen. Onze gedachten zijn veel bij jullie.
    Veel liefs van oom Hans en tante José uit Denemarken.

• 14 Augustus 2008 - 12:44

Janneke En Ria:

lieve bert en nicole
    spannend dat nu eindelijk de reis en de voorbereidingen een flitsende start gaan nemen.
    geef juan alvast in cali een dikke knuffel van zijn nicht en tante. veel plezier ,goede vlucht en gezond thuis komen met jullie 3tjes. fijne dag

• 14 Augustus 2008 - 17:31

Roy, Bea En Ilse:

We lezen dit nu voor het eerst. We waren op vakantie en konden niet op het net. We zijn hartstikke blij en vinden het geweldig dat we jullie doen en laten kunnen volgen via deze site. Dat gaan we dan ook zeker doen. En jullie weten, als er iets is dat we voor jullie kunnen doen, laat het ons weten. Heel veel geluk.

Groetjes van ons

• 14 Augustus 2008 - 17:35

Ilse Siemerink:

Hieper de piep, HOERA.
    Ik krijg eindelijk een neefje. Kunnen we fijn af en toe samen spelen. Samen bij opa en oma van de glijbaan. Dat is heel leuk.

Dikke kus van Ilse.

• 14 Augustus 2008 - 18:15

Brenda Gouma:

Wachten kan zooooo lang duren, helemaal nu `t eindelijk bijna zover is.
    Ik ben erg benieuwd hoe het jullie allemaal zal vergaan. Alvast een hele fijne reis en knuffel t mannetje maar flink :-)
    Liefs Brenda

• 14 Augustus 2008 - 18:53

Lambert En Willemien:

Nicole en Bert,
    Hartstikke leuk, voor jullie dat nu dan de tijd is aangekomen, om jullie zoon op te mogen halen, het is een week geleden dat we dit van jullie mochten horen, dat het zou gaan gebeuren.
    Wij leven intens met jullie mee,en hopen dan ook dat jullie heel gelukkig mogen worden,
    met Juan Jose. Wij wensen jullie een goede reis,en behouden thuiskomst.

• 17 Augustus 2008 - 20:08

Jacqueline Joy Gino:

Hey super voor jullie en mooie foto van juan
    ik houd het voor ma in de gaten en laat haar dit geregeld lezen
    xxxx en geniet van elkaar daar
    liefs ons

• 18 Augustus 2008 - 05:50

Jolanda En Vincent:

Nog 7 dagen en dan gaan jullie naar Cali en nog 9 dagen wachten en dan is het eindelijk zo ver.
    Het aftellen kan beginnen en dan start er een heel nieuwe fase in jullie leven!!

• 18 Augustus 2008 - 09:35

Wil En Ben:

Hoi Nicole en Bert

Van harte proficiat.
    Wij wensen juliie een goede reis en wachten met spanning op de nieuwe aanwinst voor de familie.

Groeten,
    Wil en Ben

• 18 Augustus 2008 - 14:37

Francisca:

hoi bert en nicole

wat een leuk nieuws, eindelijk worden jullie papa en mama van juanjose. van harte gefeliciteerd. groetjes van francisca

• 19 Augustus 2008 - 15:18

Ernst:

Bert en Nicole,

ik had het natuurlijk een tijd geleden van jullie gehoord. Ben blij dat alles nu zo snel gaat. Veel zaken te regelen maar dat zit wel goed. Hoop dat alles voorspoedig verloopt en zal zeker op de site de voortgang in de gaten houden. Bert, bedankt voor je kaart. Ben blij dat je wat aan me gehad hebt. Nu alleen aan jullie nieuwe zoontje denken.

groeten,

Ernst

• 20 Augustus 2008 - 14:58

Rob:

Bert,

We verheugen ons nu al op jullie terugkomst. Kun je lekker meezeuren over de lange nachten en de korte dagen die een mannetje van twee ongetwijfeld veroorzaakt.Ik ben twee en ik zeg nee, ik ben drie en wil nog steeds niet, ik ben vier en een klier, met vijf een oud wijf. Maar één lachje is genoeg om alles goed te maken. Een veilige, prettige reis gewenst en tot over een paar weken.

PS: Weet je zeker dat je een konijnenheuvel achter het huis wil maken?

• 20 Augustus 2008 - 15:31

Ferdi En Ariën:

Lieve Bert en Nicole,

Bij deze willen wij jullie een goede reis toe wensen en geniet van jullie mannetje! het duurt nu nog maar een weekje.

veel liefs, Ferdi en Ariën

• 21 Augustus 2008 - 19:37

Monique:

Een klein mensje
    Een prachtig nieuw leven
    Met alle zorg en liefde omgeven

Bert en Nicole,

We wensen jullie een goeie reis en een geweldige tijd in Colombia.
    Heel veel geluk samen met Juan.

Groetjes van Jef, Monique en Kyra

• 21 Augustus 2008 - 20:17

Renate:

hoi hoi, een hele goede reis!!!! nog maar een paar dagen.... veel plezier!!!! groetjes

• 22 Augustus 2008 - 16:54

Sylvia:

Eindelijk, eindelijk, eindelijk. Ik hoorde het van Joyce.Kippevel.
    Goede reis en een hele fijne eertste ontmoeting gewenst.

• 22 Augustus 2008 - 18:11

Hilda:

Eindelijk van duo naar trio!!!
    Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon, ik hoop dat het een echte oproerkraaier wordt.
    Goede reis, liefs Hilda.

• 22 Augustus 2008 - 18:46

Fam Roelofs:

wij wensen jullie een hele goede reis.
    en dan nog een paar dagen en dan mogen jullie juan in de armen sluiten!!
    heel veel plezier.
    groetjes marc,bianca,jolyn,isa roelofs