Speciaal voor Esther - Reisverslag uit Cali, Colombia van Bert & Nicole Gils - WaarBenJij.nu Speciaal voor Esther - Reisverslag uit Cali, Colombia van Bert & Nicole Gils - WaarBenJij.nu

Speciaal voor Esther

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert & Nicole

30 September 2008 | Colombia, Cali

Ja ja,

Drie berichtjes op 1 dag. Dat ondanks alle tegenslagen van vandaag. Maar deze is speciaal alleen voor jou, Esther. Dus geniet er maar even van. We hebben speciaal voor je verjaardag wat ingestudeerd en allerlei audities moeten volgen. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een mooie dag van. Speciaal voor jou deze twee filmpjes.

Groeten en hopelijk tot gauw!

• 02 Oktober 2008 - 07:18

Anneke En Iwan:

Nou het berichtje mag dan speciaal voor esther zijn, maar ik heb ook stiekem gekeken hoor,leuke dolle bedoeling.Doei

• 02 Oktober 2008 - 07:20

Esther:

Misschien niet goed snik, zoals je opmerking op het filmpje, maar wel FANTASTISCH! Dit was mijn mooiste verjaardagscadeautje.
    En kom nu maar eens als de sodemieter thuis zodat ik een dikke knuf kan geven.