De eerste foto's - Reisverslag uit Cali, Colombia van Bert & Nicole Gils - WaarBenJij.nu De eerste foto's - Reisverslag uit Cali, Colombia van Bert & Nicole Gils - WaarBenJij.nu

De eerste foto's

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert & Nicole

28 Augustus 2008 | Colombia, Cali

Hallo allemaal,

De tweede dag verloopt vooralsnog zeer voorspoedig. Juan begint steeds meer op ons te reageren. Na zijn gezicht de eerste dag vaak van ons af te hebben gedraaid begint hij ons steeds meer aan te kijken en zoekt hij ook al geregeld lichamelijk contact. Dit hadden we na het moeilijke begin van gisteren niet durven dromen. Maar goed, het was voor hem gisteren natuurlijk wel een heel stressvolle dag. Twee wildvreemde mensen die hem uit zijn vertrouwde omgeving weghalen. Hij heeft vandaag nog niet weer gehuild en begint zich steeds minder verlegen op te stellen. Hij heeft zelfs al een dansje gemaakt met Nicole. Dit was een leuk om naar te kijken. Vanmorgen weer even naar een shopping centre geweest en daar de nodige kleren voor Juan gekocht, een paar goede schoenen bij een Bata shop en natuurlijk niet te vergeten de luiers. Is nog wel even wennen hoor. Magnolia vergezelde ons tijdens dit uitstapje en tot besluit hebben we nog even een kopje koffie gedronken. Teruggekomen in het hotel konden we gelijk aanschuiven bij de lunch, gelukkig maar want Juan begon al de nodige slaap te krijgen. De lunch was ook weer een groot feest. Juan die toch al vrij zelfstandig wil zijn, tijdens het eten smeerde hij de boel mooi onder. Ik heb zelf na het eten maar even nieuwe kleren aangedaan. Nu ligt dat jochie lekker te slapen. We hebben jullie beloofd om een paar foto's op de site te plaatsen wel nu vandaag hebben we er een paar gemaakt. Geniet er maar van. Ook kunnen jullie even genieten van een filmpje. Terwijl ik dit schrijf is Juan inmiddels ook al weer wakker. Dus ik stop er maar mee.

Groetjes

• 28 Augustus 2008 - 20:08

Karin:

Hi Nikkie en Bert

Wat een super mooie ventje, jullie zoon!
    Ik kan in woorden eigenlijk niet zeggen hoe blij en gelukkig ik voor jullie ben.
    Geniet van alles wat er nog komen gaat.

Liefs Karin

• 28 Augustus 2008 - 20:08

Jo:

Oooooooh wat leuk!!
    Je ziet het nu al aan hem, die is met een paar dagen helemaal gewend aan jullie hoor! Maarrruuuuh Nicky, laat die dansles straks aan iemand anders over hoor hahahahahahaha

3 x een dikke kus, Jo XXX

• 28 Augustus 2008 - 20:12

Ninja:

Ha Nikky wat een schatje zeg, ik ben zo blij voor jullie..gr NINja

• 28 Augustus 2008 - 20:16

Jacco En Yvonne:

Hey Bert en Nicole,
    Wat een scheetje is jullie Juan zeg!...en mama straalt helemaal op de foto's. Papa,ietsje meer lachen voor de camera :-) We zijn echt heeeeeeeeeeel blij voor jullie. Lfs, J,J en Y
    En nickie, heb jij je Spaanse woordjes al geprobeerd???

• 28 Augustus 2008 - 20:27

Jacqueline :

Hey echt super de foto's en jullie video.zal ze morgen aan mijn moeder laten zien
    Jullie hebben een heerlijke scheet van een zoon wij zij verliefd
    xxx Jacqueline en kids

• 28 Augustus 2008 - 20:46

Monique:

Hoi paps en mams,

Geweldig, wat een mooi mannetje is Juan. Fantastisch om jullie zo samen te zien.

Groetjes van Jef en Monique

• 28 Augustus 2008 - 20:54

Paula En Lesly:

he papa en mama
    wat super om de foto's te zien. wat ligt hij heerlijk ontspannen in het bedje. ik heb de film al 3 keer bekeken echt super. krijg er kippenvel van. geniet er van. liefs ons

• 28 Augustus 2008 - 21:19

Bea, Roy En Ilse:

Wat een fantastisch ventje om te zien. We kunnen haast niet wachten om hem in levende lijve te kunnen ontmoeten. Heel veel plezier met elkaar en geniet er lekker van.

• 29 Augustus 2008 - 02:17

Hilda:

Hoi Bert en nicol,
    Wat een prachtig ventje is Juan, jullie stralen helemaal, en dat met die luiers, komt vanzelf goed, zo zijn we allemaal begonnen.

Groetjes, Henny, Hilda en Annemieke

• 29 Augustus 2008 - 06:53

Gini:

Hey Hallo
    Wat leuk om dit allemaal te kunnnen volgen het is een heel mooi ventje. Nou van harte gefeliciteerd.
    Groetjes Gini

• 29 Augustus 2008 - 06:58

Elwin:

Wat een geweldig ventje. Een echte Don Juan dat zie je zo.

• 29 Augustus 2008 - 07:27

Heidy:

hee t geluk straalt van jullie af......

wat ontzettend mooi dat we zo mee kunnen genieten. Tis bijna jammer dat ik nu een paar daagies wegga....mis ik zoveel hahaha

hee geniet er lekker van he...

en Juan
    als die gekke mensen ..ja die ja...een beetje raar doen.....das niet erg hoor, ze zijn gewoon heel blij met jou : )

Als het je teveel wordt gewoon even huilen en ze doen wel weer gewoon ; )

Kruip je lekker in hun aremn ( je kunt kiezen uit vier stuks) en dan droom je lekker weg : )

• 29 Augustus 2008 - 08:47

Barbara:

Goede morgen trotse mama en papa

Geweldig om deze eerste beelden te zien.
    Kreeg er kippevel van.
    Heerlijk om jullie zo te zien stralen.
    Geniet van en met elkaar.

Liefs Barbara

• 29 Augustus 2008 - 10:33

Anneke,Iwan,Jim:

De foto van jullie drieën, staat de hele dag op mijn beeldscherm, de video heb ik inmiddels ook al tig keer gezien,ik kan er geen genoeg van krijgen.Wat een apart gevoel,heerlijk.
    Geniet van alles wat nog komen gaat,Liefs van ons;)

• 29 Augustus 2008 - 10:43

Trudie:

What a handsome little fellow!

• 29 Augustus 2008 - 16:01

Frans En Marian:

Hasta la Vista,

We hebben genoten van de salsa dans en de mooie fotos. We hopen dat Juan zich snel een beetje eigen gaat voelen met jullie. Ook hier geldt: geduld is een schone zaak. Jullie waren vroeger ook niet van die lieverdjes. Als wij zo de fotos zien geloven we dat jullie het best zullen redden samen. Nu het allerbeste en tot spoedig.

Groetjes,

Frans en Marian

• 31 Augustus 2008 - 19:37

Jeanne & Gerrit :

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie Juan. Op de familiedag van 6 september zal ongetwijfeld over de jongste aanwinst worden gesproken, ook al vanwege de vele leuke foto's die op deze wijze doorkomen naar NL.

Voor de komende tijd in Columbia en daarna in Nederland wensen we jullie veel geluk.

Jeanne & Gerrit van Gils